2018. augusztus 10., péntek

Jarków, Ogród japoński (Japán-kert), SzG3


Ez az a hely (az egyik), amely szerintem nem igazán létezhetne Mo-n. Gondoljunk bele: zsákfalu, a határ mentén van, az erdő mögött már egy másik ország található, az ilyen helyzet itthon gyakorlatilag a falu halálát jelenti. Itt viszont a falvak tiszták, élettel telik, stb. (nem vagyok olyan elvakult, hogy azt gondoljam, ez mindenhol így van Lengyelországban, de az ellenkezőjére nem nagyon találtunk példát). Errefelé vidéken jobban élnek, mint egyes városokban, legalábbis ami az épület állományt jelenti). Magáról a kertről nem írok sokat, meg kell nézni a képeket (de csak ízelítőt teszek fel, a többi a Fotóalbum alatt megtalálható). Folyamatosan jönnek a látogatók, amikor mi itt voltunk, akkor éppen egy motoros társaság volt itt (30-50 éves motorosok, férfiak, nők vegyesen, fekete bőrszerkó, baromi erős motorok, kulturált viselkedés, csend). Ami a helyet illeti, ezt úgy találtam meg, hogy szó szerint átkutattam a Google Maps-ot látnivalók után és ekkor bukkantam többek között erre, Mo-n semmilyen információ nem volt erről olvasható. Magyarral sem találkoztunk. Ez egyébként egy kicsit szégyen is szerintem, a  magyarokat vajon miért nem érdeklik azok a dolgok, amik minket, pedig az egyik szebb, mint a másik, vagy érdekesebb?

Vissza a főoldalra (katalógus)

Beszámoló Fotóalbuma ITT található!














Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése